Klantenservice
Veelgestelde vragen
Is er al meer bekend over het onderzoek naar congestie?
Westland Infra Netbeheer heeft aangekondigd vermogen vrij te kunnen geven voor teruglevering op aansluitingen op het inkoopstation De Lier. Dit betekent dat grootverbruik klanten die hun aansluiting op het inkoopstation van De Lier hebben vanaf nu een nieuwe of aangepaste aansluiting voor teruglevering kunnen aanvragen via www.mijnaansluiting.nl of via het aanvraagformulier teruglevering.
Controleer via onze EAN-code checker achter welk inkoopstation uw aansluiting zit.
Ik wil graag een afspraak maken voor het vervangen van mijn meter.
Als u een brief heeft ontvangen met inloggegevens dan kunt u uw afspraak eenvoudig zelf regelen. Heeft u geen inloggegevens of wilt u een afspraak verzetten, neemt u dan contact op met ons.
Ik heb brief ontvangen omdat ik geen leverancier heb.
Op het in de brief genoemde adres is geen energieleverancier bekend. Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk een leverancier te zoeken en zich te melden bij ons. Zo voorkomt u afsluiting van energie en de daarbij behorende kosten. Met vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Mijn meter is gewisseld en ik krijg nu een heel hoog verbruik in rekening gebracht via mijn leverancier. Wat nu?
Als uw meterstanden in het verleden zijn geschat, kan het voorkomen dat u in die tijd eigenlijk te weinig heeft betaald voor uw verbruik. Bij het vervangen van de meter noteren we de daadwerkelijke standen. Daardoor kan de jaarrekening hoger uitvallen. Heeft u vragen over uw jaarrekening? Neemt u dan contact op met uw energieleverancier.
Ik wil kosten besparen met betrekking tot mijn grootverbruik gasaansluiting. Kunt u mij uitleg geven?
Gaat u in eerste instantie na wat u denkt nodig te hebben per uur, dit kunt u overleggen met installateur. Vraagt u ook advies aan uw meetbedrijf. Komt u er niet uit of heeft u vragen, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Wat is de status van mijn project? Ik heb al akkoord gegeven maar heb nog niets gehoord.
De doorlooptijd vindt u op de offerte. De doorlooptijd gaat in wanneer de offerte ondertekend terug gestuurd is of wanneer u deze heeft betaald. Heeft u toch nog vragen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.
Bel ons
Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur.
Stuur ons een bericht
Wij reageren uiterlijk binnen 3 werkdagen, maar vaak op dezelfde dag.
Meld een storing van stroom of gas
Doorloop het stappenplan en kijk of u mogelijk zelf de storing kunt oplossen?
Bel dag en nacht gratis het landelijke storingsnummer.
Wat doen wij met uw gegevens?
Bekijkt u ons privacybeleid.
Postadres
Westland Infra Netbeheer B.V.
Postbus 1
2685 ZG Poeldijk
Bezoekadres
Nieuweweg 1
2685 AP Poeldijk
Routebeschrijving naar Westland Infra
Let op: Maakt u gebruik van een navigatiesysteem, dan adviseren wij u de Rijsenburgerplaats 1 in Poeldijk in te geven.
Gegevens Kamer van Koophandel
K.v.K.nummer: Den Haag 27176688
BTW-nummer: 8077.18.749.B.01