Meld een storing aan de meter

Informatie over de meterstoring

Sleep uw bestanden hier naar toe.

Contactgegevens



Vul hier het telefoonnummer in waarop u overdag goed bereikbaar bent.
U bent al geverifieerd.
Moment geduld...

Belangrijke informatie

Heeft u het stappenplan “Er is iets mis met de meter” al doorgenomen?

Vult u een telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent voor het maken van een afspraak.

In het geval dat uw meter defect is en deze niet gerepareerd kan worden, vervangen wij de meter. Houdt u er rekening mee dat als de meter vervangen wordt, u tijdens de werkzaamheden geen elektriciteit of gas heeft.

Let op:
Voor meldingen die gaan over het uitlezen van de meter of het energieverbruik hebben wij tijd nodig om het te onderzoeken. Houdt u rekening met een doorlooptijd van 10 werkdagen. Voor alle meldingen geldt: wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op. 
 

Schakeltijden dubbeltarief

Het standaard- of dagtarief is van toepassing van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00 en 23.00 uur. Het verlaagd- of nachttarief is op de volgende momenten van toepassing:

  • Van maandag tot en met donderdag tussen 23.00 en 07.00 uur.
  • In het weekend van vrijdagavond 23.00 tot maandagochtend 07.00 uur.
  • Op de officiële feestdagen: Nieuwjaarsdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag.

Als uw meter tijdens de bovengenoemde tijden het verbruik niet volgens het juiste tarief registreert, geeft u dit hiernaast aan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de storing te verhelpen.


Wat doen wij met uw gegevens?
Bekijkt u ons privacybeleid.