Meld een storing aan de meter
Belangrijke informatie
Heeft u het stappenplan “Er is iets mis met de meter” al doorgenomen?
Vult u een telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent voor het maken van een afspraak.
In het geval dat uw meter defect is en deze niet gerepareerd kan worden, vervangen wij de meter. Houdt u er rekening mee dat als de meter vervangen wordt, u tijdens de werkzaamheden geen elektriciteit of gas heeft.
Let op:
Voor meldingen die gaan over het uitlezen van de meter of het energieverbruik hebben wij tijd nodig om het te onderzoeken. Houdt u rekening met een doorlooptijd van 10 werkdagen. Voor alle meldingen geldt: wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.
Schakeltijden dubbeltarief
Het standaard- of dagtarief is van toepassing van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00 en 23.00 uur. Het verlaagd- of nachttarief is op de volgende momenten van toepassing:
- Van maandag tot en met donderdag tussen 23.00 en 07.00 uur.
- In het weekend van vrijdagavond 23.00 tot maandagochtend 07.00 uur.
- Op de officiële feestdagen: Nieuwjaarsdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag.
Als uw meter tijdens de bovengenoemde tijden het verbruik niet volgens het juiste tarief registreert, geeft u dit hiernaast aan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de storing te verhelpen.
Wat doen wij met uw gegevens?
Bekijkt u ons privacybeleid.