Update maandag 19 mei 2025:
De storing aan de meter is verholpen. De standen en verbruiken worden weer verstuurd. Als u toch nog een probleem ervaart met uw meter, doorloop het stappenplan Er is iets mis met de meter om te kijken wat u het beste kunt doen.
Op dit moment is er een storing, een zogenaamd verbindingsprobleem, met een deel van onze slimme meters. Het gaat om het type CDMA meter. U kunt op uw meter zien of u zoβn meter heeft. De letters CDMA staan, meestal linksboven, op de meter. Zie afbeelding onder de tekst.
Het verbindingsprobleem zorgt ervoor dat de standen en verbruiken niet door de meter verstuurd kunnen worden. Zo kan het zijn dat uw energieleverancier geen verbruiken ontvangt of dat bijvoorbeeld uw energieverbruiksmanager geen gegevens binnenkrijgt.
Maakt u zich geen zorgen de meterstanden en verbruiken zijn opgeslagen in de meter. Wij werken hard aan een oplossing. Wanneer de verbinding met de meters hersteld is, worden alle verbruiken en gegevens alsnog verstuurd. U hoeft hiervoor niets te doen.
