Ik heb een schade

Als u van mening bent dat u schade hebt geleden als gevolg van onze dienstverlening, doorloopt u dan het onderstaande stappenplan. Wij adviseren u eerst het stappenplan te doorlopen, voordat u het schadeformulier invult.

Heeft u een schade of een klacht?

Meld uw klacht.

Vult u het klachtenformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar om binnen tien werkdagen uw klacht op te lossen. Als wij langer nodig hebben, dan ontvangt u binnen vijf dagen een bericht van ons. Wij zijn wettelijk verplicht een klacht binnen acht weken op te lossen. 

Waardoor is de schade ontstaan?
Waar heeft de schade betrekking op?

Vergoeding na een gasstoring

Heeft u door een storing in het gasnet 4 uur of langer geen gas gehad? Dat vinden wij vervelend voor u. Mogelijk krijgt u een vergoeding.
In het geval dat u recht heeft op een vergoeding hoeft u niets te doen. Wij sturen u hierover bericht.

Bekijk de informatie over compensatievergoeding. 

Deze schade vergoeden wij niet.

Vervelend dat u inkomstenderving heeft. De landelijke algemene voorwaarden, die ook wij hanteren, sluiten vergoeding van indirecte schade uit. Inkomstenderving door bijvoorbeeld bedrijfsstilstand valt hieronder. Uw schade komt niet voor compensatie in aanmerking.

Mogelijk ontvangt u een compensatie, omdat u 4 uur of langer geen gas had door een storing in het energienet.

Bekijk de informatie over compensatie. 

Betreft het één of meerdere apparaten?

Meld uw schade bij ons.

Vult u het schadeformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar binnen tien werkdagen uw schadeclaim af te handelen. Als een oplossing in deze periode niet mogelijk is, ontvangt u binnen vijf werkdagen bericht van ons binnen welk termijn u een reactie kunt verwachten.

Deze schade vergoeden wij meestal niet.

Vervelend dat u schade heeft. Een apparaat hoort bestand te zijn tegen een storing of gasonderbreking. De leeftijd bijvoorbeeld heeft invloed op de kwetsbaarheid van een apparaat, wat toch tot een defect kan leiden. Wij vergoeden deze schade meestal niet.

Meld uw klacht.

Vult u het klachtenformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar om binnen tien werkdagen uw klacht op te lossen. Als wij langer nodig hebben, dan ontvangt u binnen vijf dagen een bericht van ons. Wij zijn wettelijk verplicht een klacht binnen acht weken op te lossen. 

Helaas, deze kosten vergoeden wij niet.

Vervelend dat u schade heeft geleden. De landelijke algemene voorwaarden, die ook wij hanteren, sluiten vergoeding van overige kosten uit. Bij overige kosten kunt u denken aan telefoniekosten, kilometervergoeding of de inhoud van uw vriezer en/of koelkast.  

Mogelijk ontvangt u een vergoeding, omdat u 4 uur of langer geen gas had door een storing in het energienet.

Bekijk de informatie over compensatie. 

Waar heeft de schade betrekking op?

Vergoeding na een stroomstoring

Heeft u door een storing in het elektriciteitsnet 4 uur of langer geen stroom gehad? Dat vinden wij vervelend voor u. Mogelijk krijgt u een vergoeding. In het geval dat u recht heeft op een vergoeding hoeft u niets te doen. Wij sturen u een bericht hierover.

Bekijk de informatie over compensatievergoeding. 

Deze schade vergoeden wij niet

Vervelend dat u inkomstenderving heeft. De landelijke algemene voorwaarden, die ook wij hanteren, sluiten vergoeding van indirecte schade uit. Inkomstenderving door bijvoorbeeld bedrijfsstilstand valt hieronder. Uw schade komt niet voor compensatie in aanmerking.

Mogelijk ontvangt u een compensatie, omdat u 4 uur of langer geen stroom had door een storing in het energienet.

Bekijk de informatie over compensatie. 

Betreft het één of meerdere apparaten?

Deze schade vergoeden wij meestal niet.

Vervelend dat u schade heeft. Een apparaat hoort bestand te zijn tegen een storing of stroomonderbreking. De leeftijd bijvoorbeeld heeft invloed op de kwetsbaarheid van een apparaat, wat toch tot een defect kan leiden. Wij vergoeden deze schade meestal niet. 

Meld uw schade bij ons.

Vult u het schadeformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar binnen tien werkdagen uw schadeclaim af te handelen. Als een oplossing in deze periode niet mogelijk is, ontvangt u binnen vijf werkdagen bericht van ons binnen welk termijn u een reactie kunt verwachten.

Deze kosten vergoeden wij niet.

Het verzorgen van continuΓ―teit van energietransport naar onze klanten is van groot belang voor ons. Helaas zijn een stroomstoring of werkzaamheden aan het net niet te voorkomen. Het aanbieden van noodstroom aan al onze klanten is geen reΓ«le optie. Wij vergoeden de kosten van (nood)aggregaat daarom niet. 

Mogelijk ontvangt u een compensatie, omdat u 4 uur of langer geen stroom had door een storing in het energienet.

Bekijk de informatie over compensatie. 

Meld uw schade bij ons.

Wij hebben meer informatie nodig om te beoordelen of u recht op compensatie heeft. Vult u het schadeformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar binnen tien werkdagen uw schadeclaim af te handelen. Als een oplossing in deze periode niet mogelijk is, ontvangt u binnen vijf werkdagen bericht van ons binnen welk termijn u een reactie kunt verwachten.

Deze kosten vergoeden wij niet.

Vervelend dat u schade heeft geleden. De landelijke algemene voorwaarden, die ook wij hanteren, sluiten vergoeding van overige kosten uit. Bij overige kosten kunt u denken aan telefoniekosten, kilometervergoeding of de inhoud van uw vriezer en/of koelkast.  

Mogelijk ontvangt u een vergoeding, omdat u 4 uur of langer geen stroom had door een storing in het energienet.

Bekijk de informatie over compensatie. 

Wij vergoeden deze schade niet.

U kunt een klacht indienen. Wij streven ernaar om binnen tien werkdagen uw klacht op te lossen. Als wij langer nodig hebben, dan ontvangt u binnen vijf dagen een bericht van ons. Wij zijn wettelijk verplicht een klacht binnen acht weken op te lossen. 

Wat was het probleem?

Vergoeding na een storing

Heeft u door een storing in het energienet 4 uur of langer geen stroom of gas gehad? Dat vinden wij vervelend voor u. Mogelijk krijgt u een vergoeding.
In het geval dat u recht heeft op een vergoeding hoeft u niets te doen. Wij sturen u hierover bericht.

Bekijk de informatie over compensatievergoeding. 

Deze schade vergoeden wij niet

Vervelend dat u inkomstenderving heeft. De landelijke algemene voorwaarden, die ook wij hanteren, sluiten vergoeding van indirecte schade uit. Inkomstenderving door bijvoorbeeld bedrijfsstilstand valt hieronder. Uw schade komt niet voor compensatie in aanmerking.

Mogelijk ontvangt u een compensatie, omdat u 4 uur of langer geen stroom of gas had door een storing in het energienet.

Bekijk de informatie over compensatie.

Betreft het 1 of meerdere apparaten?

Deze schade vergoeden wij meestal niet.

Vervelend dat u schade heeft. Een apparaat hoort bestand te zijn tegen een storing of onderbreking. De leeftijd bijvoorbeeld heeft invloed op de kwetsbaarheid van een apparaat, wat toch tot een defect kan leiden. Wij vergoeden deze schade meestal niet. 

Helaas, deze kosten vergoeden wij niet.

Vervelend dat u schade heeft geleden. De landelijke algemene voorwaarden, die ook wij hanteren, sluiten vergoeding van overige kosten uit. Bij overige kosten kunt u denken aan telefoniekosten, kilometervergoeding of de inhoud van uw vriezer en/of koelkast.  

Mogelijk ontvangt u een compensatie, omdat u 4 uur of langer geen stroom of gas had door een storing in het energienet.

Bekijk de informatie over compensatie.

Meld uw schade bij ons.

Wij hebben meer informatie nodig om te beoordelen of u recht op compensatie heeft. Vult u het schadeformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar binnen tien werkdagen uw schadeclaim af te handelen. Als een oplossing in deze periode niet mogelijk is, ontvangt u binnen vijf werkdagen bericht van ons binnen welk termijn u een reactie kunt verwachten.

Meld uw schade bij ons.

Vult u het schadeformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar binnen tien werkdagen uw schadeclaim af te handelen. Als een oplossing in deze periode niet mogelijk is, ontvangt u binnen vijf werkdagen bericht van ons binnen welk termijn u een reactie kunt verwachten.

Meld uw schade bij ons.

Wij hebben meer informatie nodig om te beoordelen of u recht op compensatie heeft. Vult u het schadeformulier in. U ontvangt een bevestiging van ons. Wij streven ernaar binnen tien werkdagen uw schadeclaim af te handelen. Als een oplossing in deze periode niet mogelijk is, ontvangt u binnen vijf werkdagen bericht van ons binnen welk termijn u een reactie kunt verwachten.

Ga naar de inhoud