Schades en klachten
Schades
Ik wil een schade indienen.
Wat vervelend dat u schade heeft. Wij adviseren u eerst het stappenplan schade te doorlopen om te controleren of u in aanmerking komt voor een vergoeding. Natuurlijk kunt u ook ons schadeformulier indienen.
Ik heb nog geen reactie op mijn schadeclaim.
Om te onderzoeken of de schade terecht is, kan het soms langer duren. Wilt u de status weten, neemt u contact met onze Klantenservice.
Waar kan ik bezwaar maken tegen de uitkomst van mijn schadeclaim?
Houdt u het dossiernummer bij de hand en neem contact met onze Klantenservice.
Klachten
Ik wil een klacht melden.
Klanttevredenheid is belangrijk voor ons. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening laat het ons weten en neem contact met ons op. U kunt ook een klacht indienen.
Ik heb nog geen reactie op mijn klacht.
Het onderzoek naar uw klacht kan soms wat langer duren. Wilt u de status weten, neemt u contact met onze Klantenservice.
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn klacht.
Neemt u contact met onze Klantenservice.
Komen wij er samen niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Energie en Water. Het adres van de Geschillencommissie is:
Geschillencommissie Energie en Water
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl