Meld een storing aan de meter

Informatie over de meterstoring

Welke meter *
Wat is er mis met uw elektriciteitsmeter *
Wat is er mis met uw gasmeter *
Omschrijving van het probleem
Mogelijkheid om extra informatie toe te voegen
Voeg een foto van de meter en het probleem (de storing) toe. Graag met het meternummer zichtbaar.
Maximum file size: 64 MB

Contactgegevens

Voornaam *
Voorvoegsel
Achternaam *

Adres *

E-mailadres *
Telefoonnummer *

Vul hier het telefoonnummer in waarop u overdag goed bereikbaar bent.

Belangrijke informatie

Heeft u het stappenplan β€œEr is iets mis met de meter” al doorgenomen?

In het geval dat uw meter defect is en deze niet gerepareerd kan worden, vervangen wij de meter. Houdt u er rekening mee dat als de meter vervangen wordt, u tijdens de werkzaamheden geen elektriciteit of gas heeft.

Let op:

Voor meldingen die gaan over het uitlezen van de meter of het energieverbruik hebben wij tijd nodig om het te onderzoeken. Houdt u rekening met een doorlooptijd van 10 werkdagen. Voor alle meldingen geldt: wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.

Schakeltijden dubbeltarief

Het standaard- of dagtarief is van toepassing van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00 en 23.00 uur. Het verlaagd- of nachttarief is op de volgende momenten van toepassing:

  • Van maandag tot en met donderdag tussen 23.00 en 07.00 uur.
  • In het weekend van vrijdagavond 23.00 tot maandagochtend 07.00 uur.
  • Op de officiΓ«le feestdagen: Nieuwjaarsdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag.

Als uw meter tijdens de bovengenoemde tijden het verbruik niet volgens het juiste tarief registreert, geeft u dit hiernaast aan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de storing te verhelpen.

Wat doen wij met uw gegevens?

Bekijkt u ons privacybeleid.

Ga naar de inhoud