Ga naar de inhoud

Meld een storing aan de meter

Informatie over de meterstoring

Welke meter *
Mogelijkheid om extra informatie toe te voegen
Voeg een foto van de meter en het probleem (de storing) toe. Graag met het meternummer zichtbaar.
Maximum file size: 64 MB

Contactgegevens

Voornaam *
Voorvoegsel
Achternaam *

Adres *

E-mailadres *
Telefoonnummer * iVul hier het telefoonnummer in waarop u overdag goed bereikbaar bent.

Belangrijke informatie

Heeft u het stappenplan β€œEr is iets mis met de meter” al doorgenomen?

In het geval dat uw meter defect is en deze niet gerepareerd kan worden, vervangen wij de meter. Houdt u er rekening mee dat als de meter vervangen wordt, u tijdens de werkzaamheden geen elektriciteit of gas heeft.

Let op:

Voor meldingen die gaan over het uitlezen van de meter of het energieverbruik hebben wij tijd nodig om het te onderzoeken. Houdt u rekening met een doorlooptijd van 10 werkdagen. Voor alle meldingen geldt: wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.

Schakeltijden dubbeltarief

Het standaard- of dagtarief is van toepassing van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00 en 23.00 uur. Het verlaagd- of nachttarief is op de volgende momenten van toepassing:

  • Van maandag tot en met donderdag tussen 23.00 en 07.00 uur.
  • In het weekend van vrijdagavond 23.00 tot maandagochtend 07.00 uur.
  • Op de officiΓ«le feestdagen: Nieuwjaarsdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag.

Als uw meter tijdens de bovengenoemde tijden het verbruik niet volgens het juiste tarief registreert, geeft u dit hiernaast aan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de storing te verhelpen.

Wat doen wij met uw gegevens?

Bekijkt u ons privacybeleid.