U bent hier: Home / Thuis & Kleinzakelijk / Meter / Direct regelen / Meld een storing aan de meter
Op dit moment zijn er meerdere meters in ons verzorgingsgebied met verbindingsproblemen. Het gaat om meters van het merk ISKRA (Iskraemeco) die verbinding maken via het zogenaamde LTE-netwerk. Hierdoor krijgt uw energieleverancier geen verbruiken binnen en ziet u mogelijk geen verbruiken in uw energieverbruiksmanager. Wij zijn hiervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing.
Heeft u het stappenplan βEr is iets mis met de meterβ al doorgenomen?
In het geval dat uw meter defect is en deze niet gerepareerd kan worden, vervangen wij de meter. Houdt u er rekening mee dat als de meter vervangen wordt, u tijdens de werkzaamheden geen elektriciteit of gas heeft.
Voor meldingen die gaan over het uitlezen van de meter of het energieverbruik hebben wij tijd nodig om het te onderzoeken. Houdt u rekening met een doorlooptijd van 10 werkdagen. Voor alle meldingen geldt: wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.
Het standaard- of dagtarief is van toepassing van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00 en 23.00 uur. Het verlaagd- of nachttarief is op de volgende momenten van toepassing:
Als uw meter tijdens de bovengenoemde tijden het verbruik niet volgens het juiste tarief registreert, geeft u dit hiernaast aan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de storing te verhelpen.
Bekijkt u ons privacybeleid.
Toegankelijkheid gereedschappen